Subnavigatie

Een kijkje in het hoofd van je klant als hij of zij een keuze maakt

Tijdens een gesprek heb je verscheidenheid aan allerlei gedachtes die in je hoofd rond cirkelen. Je kunt door je gesprekspartner onbewust non-verbaal gestuurd worden naar een bepaalde gedachte of gedrag. In Non-verbale neuromarketing maken we gebruik van kennis die is opgedaan uit hersenonderzoek en leer je hoe je tijdens een gesprek de ander laat meebewegen in jouw richting.

Door inzicht in keuzeprocessen en de rol van emotie bij beslissingen van de klant kruip je nog dieper in de gedachtes die bij de ander ontstaan.

C. Zijlstra

Wat komt aan bod bij deze training:

  • Het herkennen van belangrijke neurale processen van het gedrag van de klant.
  • Begrijp de emotionele reacties en voorkeuren van de klant.
  • Leer de keuzeprocessen en de rol van emoties.
  • De positieve en negatieve onbewuste processen waarnemen.
  • Laten je de verbanden en invloeden zien tussen motivatie, emotie en weerstand.
  • Stimuleren, begeleiden en beïnvloeden van keuzegedrag.

Opbouw training Non-verbale neuromarketing.

Twee weken voor de training krijgt elke deelnemer theorie over de achtergronden van de non-verbale neuromarketing toegezonden.

Onderzoek hoe je bewust het onbewuste van mensen activeert en positief beïnvloedt. In de theorie leer je waar de diepgewortelde verlangens en voorkeuren liggen, krijg je een kijkje in de onbewuste en emotionele processen en wat deze processen met je doen.

Vanuit de theorie gaan we in de training dieper in op wat er gebeurd. Je leert:

  • Hoe het brein werkt is een onderdeel van deze training zodat je weet wat er tijdens een gesprek in je hoofd gebeurd.
  • Je leert de processen waarop mensen keuzes maken en wie er controle heeft op deze keuzes.
  • Wat zijn onbewuste uitingen en wat kan je er zelf meedoen.
  • De verschillen en overeenkomsten tussen onbewust en bewust verwerken van informatie.
  • Hoe je keuzes van de ander naar jouw hand kunt zetten en positief kan beïnvloeden.

Voor wie is deze training aan te bevelen.

Voor iedereen die werkzaam is in het gebied van communicatie, marketing, sales en onderhandelingen voert.

 

Wat anderen ook intressante trainingen vinden: